PÄIVÄKERHO 3 - 5 -VUOTIAILLE LAPSILLE (tällä hetkellä tauolla)

"Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä. Heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta.” Mark.10:14

Päiväkerhotyö on kasteopetusta, joka tukee perheiden kristillistä kasvatusta.

Kokoonnumme maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 9-12.

Kerho tarjoaa monipuolista toimintaa 3 - 5 -vuotiaille lapsille.  Päiväkerhon ohjelmaan sisältyy mm. aamunavaus, askartelua, musiikkia ja laulua sekä satutuokio, leikkiä – sekä vapaata leikkiä että ohjattua leikkiä, liikuntaa ja mukavaa yhdessäoloa, syömme välipalaa yhdessä. Meillä on erilaisia teemapäiviä, käymme metsäretkillä ja kirjastossa.

Ohjelma suunnitellaan ja toteutetaan lapsen kehitystä ja hyvinvointia silmällä pitäen. Pari kertaa vuodessa seurakunnassa vietetään perhejumalanpalvelusta, joihin koko perhe on lämpimästi tervetullut.

Lämpimässä ja kannustavassa ilmapiirissä on helppoa opetella sosiaalisia taitoja, ystävyyttä ja elämää. Päiväkerho on turvallinen pienryhmä jonka kautta on helppo pienen ponnistaa maailmalle. Päiväkerhossa lapsella on vapaus ja mahdollisuus pohtia elämän ihmeitä, tulla kuulluksi ja nähdyksi avoimessa ilmapiirissä.

ILMOITTAUTUMINEN PÄIVÄKERHOON

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa lapsesi seurakunnan päiväkerhoon. Huom. Kerho on tauolla syksyn 2022. Lisätietoja tarvittaessa johtava lastenohjaaja Noora-Elina Nylund, puh 050-501 1755 tai sähköpostitse: noora-elina.nylund@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä,

Tervetuloa päiväkerhoon!

Hama-helmet ja Kånken-reppu