Guldkanten Plus Inkoon kirkossa

Musiikkityö

Inkoon seurakunnan musiikkityö on aktiivista monine musiikkiryhmineen ja säännöllisesti järjestettävine konsertteineen. Kuorojen pääasiallinen tehtävä on rikastuttaa ja tukea jumalanpalveluselämää, mutta ne esiintyvät myös erilaisissa tilaisuuksissa ja konserteissa. Silloin tällöin meillä on jokin suurempi projekti normaalin musiikkitoiminnan ohessa, usein yhteistyössä joko Raseborgs kyrkosångkretsin tai toisten seurakuntien kuorojen kanssa.

Sinä joka haluaisit osallistua seurakunnan toimintaan laulamalla tai soittamalla: otamme mielellämme Sinut mukaan! Voit valita seuraavien ryhmien välillä: kirkkokuoro (ruotsinkielinen sekakuoro),  Gaudete (suomenkielinen naiskuoro) tai lauluryhmä (kuoro kaikille). Jos haluaisit mielummin osallistua soitollasi, ota rohkeasti yhteyttä kanttori Marianneen. Instrumentaalimusiikkia tarvitaan monessa tilaisuudessa rikastuttamaan kokonaisuutta.

Kuorojen harjoitusajat seurakuntatalolla (syyskuu-huhtikuu):

Kyrkokören: ke klo 19-20

Gaudete: to 18-19