lapsiperhe

Seurakunnan lastentyö on suunnattu 0–12-vuotiaille ja tarjoaa monipuolista toimintaa lapsille ja perheille.

Seurakunnan varhaiskasvatuksessa pidämme tärkeänä lapsen ja lapsuuden ainutlaatuisuutta. Leikkien, askarrellen, näytellen, laulaen, kokien ja kuunnellen opetellaan ryhmässä toimimista, herätellään lapsen luottamusta omaan itseensä ja tuetaan lapsen itsetuntoa.

Päiväkerhotyö tukee vanhempia ja muita kasvattajia kristillisessä kasvatuksessa. Päiväkerho (tällä hetkellä tauolla) on tarkoitettu 3-5 vuotiaille lapsille. Kerhot ovat 3 tuntia kerrallaan maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 9-12 elokuun puolesta välistä toukokuun puoleen väliin. Päiväkerhossa korostuu yhdessäolo, leikki ja kristillinen kasvatus.

Perhekahvila tiistaisin alk 16.1.2024

YouTube-video