Jeesus sanoo: ”Sallikaa lasten tulla minun tyköni”.

Seurakunnan lapsityö on tarkoitettu 0 – 12 vuotiaille lapsille ja heidän perheilleen. Toiminnan tarkoituksena on tukea vanhempia kristillisessä kasvatustyössä.

Kaksikielinen päiväkerho on tällä hetkellä tauolla. (Kerhokausi alkaa normaalisti elokuussa  ja kevään viimeiset kerhokerrat ovat toukokuussa, kerho pidetään maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 9-12.  Seuraa seurakunnan ilmoittelua.

Toiminta on kaksikielistä.

Noora-Elina Nylund
Johtava lastenohjaaja
Sähköposti: noora-elina.nylund@evl.fi
Faksi: 09 296 1212
Bollstantie 2 A
10210 Inkoo

Perheneuvonnassa on mahdollista keskustella koulutettujen ammattilaisen kanssa parisuhteesi tai perheesi vaikeuksista tai oman elämäsi solmukohdista. Voit tulla yksin, parina tai perheenä. Palvelu on maksuton.

Kirkon perheneuvonta auttaa maksutta

ILMOITTAUTUMINEN PÄIVÄKERHOON

Lisätietoja tauolla olevasta päiväkerhosta antaa johtava lastenohjaaja Noora-Elina Nylund, puh 050-501 1755 tai sähköpostitse: noora-elina.nylund@evl.fi. Linkki avautuu uudessa välilehdessä(Tällä lomakkeella voit ilmoittaa lapsesi seurakunnan päiväkerhoon. Huom. kerho on tällä hetkellä tauolla.)