Aikuisille

Etsitkö rauhoittavaa keidasta arjen kiireiden keskellä? Kaipaatko yhteisöllisyyttä tai vain aikaa ja paikkaa tavata tuttuja? Haluatko keskustella ajankohtaisista asioista tai toimia oikeudenmukaisemman yhteiskunnan puolesta? Haluatko syventää uskoasi? Tule mukaan seurakunnan toimintaan.

Inkoon seurakunta elää mukana arjessa. Olemme läsnä seitsemänä päivänä viikossa. Jumalanpalveluksien lisäksi voit tutkia Raamattua joka toinen keskiviikko kokoontuvassa raamattupiirissä. Voit myös valita yhden monista kuoroistamme ja tulla mukaan laulamaan. Jos haluat liikkua, kenties joka toinen perjantai kokoontuva israelilaisten kansantanssien ryhmä on juuri sinua varten.

Oletko kiinnostunut saaristosta ja veneistä, liity siinä tapauksessa seurakunnan venekerhoon.

Säännöllisen toiminnan lisäksi, pidämme kesäisin joka toinen viikko Pappilan kesäkahvilaa kesäkuusta elokuuhun. Järjestämme myös retkiä ja vierailuita sekä erilaisia konsertteja ja keskustelutilaisuuksia.

Olemme kaksikielinen seurakunta. Osa toiminnasta on suomenkielistä, osa ruotsinkielistä ja osa kaksikielistä. Saat lisää tietoa seuraamalla tapahtumakalenteriamme. Voit myös ottaa yhteyttä suoraan suomenkielisestä toiminnasta vastaavaan pappiin Tom Sjöblomiin (tom.sjoblom@evl.fi tai puh: 040 485 1045).  Tervetuloa!

Rahahuolet voivat yllättää kenet tahansa! Diakoniatyössä sinut kohdataan, siis nähdään ja kuullaan, kiireettömästi ja kokonaisvaltaisesti. Ota rohkeasti yhteyttä. Oman seurakuntasi diakoniatyöntekijät auttavat sinua eteenpäin.

Arjen ongelmat

Toimivat ihmissuhteet läheisiimme ovat tärkeitä ja lisäävät hyvinvointia. Aina yhdessäolo ei kuitenkaan ole ongelmatonta. Luottamuksellinen keskustelu ammattilaisen kanssa voi avata myös isompia solmuja. Apua tarjoavat oman seurakunnan lisäksi perheasiain neuvottelukeskukset eri puolilla Suomea.

Ihmissuhteet

retkellä luonnossa